Grattis till mig :)

Idag har jag fyllt år. Unn och Jenny har varit här på dagen, Jenny köpte med sig fika:) perfekt när jag inte haft tid att handla:) fick fina presenter av unn, penny fick också present, en superfin handduk med luva :) 
när Jonny slutade jobbet for vi direkt till Boliden. Där bjöds det på renskav och potatis ute på murikkan, himlarns så gott :) 
också fick jag presentkort på klippet så att jag kunde gå och klippa mig, såg tydligen risig ut i håret;) tack mamma; hahaha:) 
Sen fick vi en fin blomma att ha här utanför. Och ett par jordgubbsplantor och krukor. Så imorgon ska jag och penny va ute och plantera hade vi tänkt, om det är fint väder. 

Nu har vi landat i soffan. Jag har gjort en ansiktsmask och tagit fram skumpan som vi fick av Jenny och Jocke när vi låg på bb. Skål då :) 


Morbror Kim :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0