9 maj

Igår hade vi massa besök här. Först kom lenitha från bvc och vägde penny och lämnade massa information. Sen kom mamma och erik förbi och skulle tvärkramas med pennan innan dom skulle på utvecklingssamtal med Kim. Sen kom Mats och rita förbi och hade med sig presenter till penny. 
När alla farit ville Jonny ha egentid så jag och penny tog en promenad till moröhallen och minglade där ett tag :)


Idag kom Jessica hit och jag fick massage. Hon vägrade ha betalt , hon va bara glad att få komma och bäbismysa ett tag :)
Så skönt med massage. Borde unna sig det oftare :)
Sen tog jag och penny en promenad till Ica maxi och köpte ost och kex. Jag och Jonny hade nämligen planerat att dricka lite vin ikväll, första gången på 9 månader :)
Men det var inte alls lika gott som jag minns det :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0