SG! :)

Helgen har varit helt fantastisk! :) I lördags for vi till forsbacka och fiskade, grillade korv och slogs med myggen. Avslutade kvällen med sällskapsspel där jag och Tobbe, Team Poopie vann överlägset! :) 
Igår lunchade vi på båtmuseét i stackgrönnan, årets första räkmacka! :) Drog en shoppingrunda, tobbe köpte olika bollar för 1600 och jag en matta. For och lirade lite badminton. Sen kom den fjärde medlemmen André till skell, så vi möttes upp på max och lyxade på med en lyxshake innan vi drog vidare mot Kåge. Zimant kom, och allt var som det skulle igen:) Lirade fotboll och badminton och planerade vårat kollektiv ytterligare. Avslutade även denna kväll med sällskapsspel:) Men jag var tvungen att vika in årorna tidigare än alla andra eftersom jag hade jobb idag..

Tack för i helgen SG! Ni är underbara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0