GRYYYYYTAN!

Klockan 7 på lördagmorgon ringer Jon och väcker mig, han har just kommit ut ur fyllecellen. Jag far och tränar, men inte får man vara ifred då inte. Nejnej. Unn ringer, hon är på morö backe och måste hem. Jon ringer. Unn ringer. Jon ringer. Så det var bara att fara från gymmet, åååh. Jon har sin hemnyckel i bastuträsk så var tvungen att skjutsa dit han. For förbi kvantum och styrde upp lite folkisar och en kyl. Sen påbörjade vi äventyret. Han lovade att jag skulle vara hemma kl 2. för jag hade massa saker att göra innan min personalfest. Men inte blev det så inte. Men vi hade en riktigt trevlig roadtrip:) jag hade jättesvårt för att svänga vänster, vi tog en ny väg och höll inte på att hitta till Bobby, tur att vi fick guidning efter vägen av en ölsugen kille. 
Blev lite stressigt när jag kom hem, men jag hann:) Middag & hockey på Olles stod på schemat. Vi gjorde en illegal spelning, och JAG VANN! :) grattis till mig! 
Efter en rättvis lottdragning vars vi skulle så drog vi på Calles. Styrde upp efterfest hos Hanky med tvspel, jag var Karin. Sen liftade jag hem med plogbilen, kung! :) Vilken härlig gubbe, min nya bff! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0