Dagboken

Under våran lilla weekendresa så hann vi skriva lite resdagbok. Har nu läst igenom den och nog låter det som att vi haft skoj nog! :) Visste ni förresten att pineapple betyder granatäpple? 
"Bete er förfan säger jag bara! Varannan vatten sa mamma!"
"Denise tänker på en privat biostund, helst en film med Leonardo Dicapriå!"
"14 timmars supning och fortfarande roligt. Dan spydde över lite kiss. Unn saknar sin katt. fredde har somnat i duschen. Jenny tar modellbilder med rävmössan och Sandra skrattar så gott."
"MUTS LULE!"
"Jag sitter och dricker öl och lyssnar på dansband medan alla sover, och jag känner att livet börjar ordna upp sig! Funderar på hur jag ska få upp grannarna på frukost. Drick öl era töntar och sluta sova!"
"Denise har snott 3 gafflar!"


Snart åker vi igen! Och nu får vi tillökning med några! Jag längtar!
GE MIG EN BREEEEEEEEEZER!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0