27/2


Har varit ledig idag. Inte gjort särskilt mycket, rätt skönt.
På min prommis idag hittade jag en countrygoing på min mp3.
Randy Travis - Three wooden crosses

Drar mig för att göra läxan jag fått! ..ännu en gång.
Lovade att jag skulle göra den igår. men sket i det, och lovade att jag skulle göra den idag. Men vafaaan, jag orkar inte:/ Men efter familjen annorlunda så kanske jag ska ta tag i den?

Har just tvättat mitt hår. Undrar om jag någonsin kommer kunna reda ut denna tjorv. Hela håret sitter typ ihop:/ man skulle kunna förväxla det med en enda stor dreadlock. Förövrigt så skulle dreads passa mig utmärkt. aldrig behöva tvätta håret, sweet. 



Haha, det ser verkligen ut som att Adam fått sig en smäll :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0