Sandra måste dö!

Jag och Josse ska gå ut och gå en kvällsprommis. Går förbi Idas hus, tänker att vi går in och säger hej och tittar på deras nya hus. Blir så att vi blir kvar och sitter där med ett glas vin i handen. Micke pussar gonatt och kastar in handduken och går och lägger sig. Vi tjejer sitter kvar och det haglar dåliga skämt! 

Kommer hem. Telefonen ringer direkt och det är mina vapendragare från trollhättan, och det ända jag hör är låten sandra måste dö och en massa skrik. Hahahahaha, var tammefan i sommras jag hörde den låten senast. Härlig stämning när vi efter ett antal gånger tjatat oss till låten och får hela kåren att röjja till sandra måste dö! Respekt! Eller när man kommer på att man ska ha hissfest och får bara lämna hissen om man måste på toa. Nästan så att man måste ner och va med på årets hissfest:)

Sommaren -11 kommer alltid vara den bästa sommaren. Citerar Kippe: "Jag har inte ens tänkt försökt toppa den, för det går inte!" Jag fick sån otrolig "hemlängtan" till Trollhättan. Älskade stad och älskade människor. 




















Saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0