Jaguar uggla

Igår efter jobbet drog vi direkt till Leos lekland så Wilda skulle få leka av sig lite. Efter några kaffekoppar smidde vi planer om roadtrip ut till byn. Packade bilen och handlade sen bar det av. Vebomark, here we come! Lotto, en hårding från uppsala (typ) var på besök. Han älskar norrland, OCH vebomark! Han har nu planer på att köpa hus här:) Så nu ska vi bara hitta en stiligt hus med ett stort garage där vi kan meka och ha garagefester. Tips?
Tack alla för en supertrevlig kväll igår!:) Grillat, sällskapsspel och öl. Wilda vaknade tidigt dagen efter och hade bajsat. Upp och hoppa. Lilla familjen slog sig ner och åt frukost i lugn och ro. När jag plötsligt ser en bil rulla in på gården. Vem kan det vara? Jo om inte självaste fotografen som ska fota huset till husvisningen. Tittade oss omkring, ölburkar och saker ööööverallt! Jävlar vad fart det blev på oss, måste ju ha varit nån form av rekordstädning det där! Kan ju säga att man vaknade då till!
Sen hade vi en mysig sagostund i soffan. Såg även några avsnitt av Ben 10 Alienforce. Alltså hur bra va inte det då? Hahahahahah, GE MIG CHILIFRIEEEEEEEES! Höll på dö av skratt. Sen hade Wilda en dansuppvisning, kommer bli nå stort av henne!:) Rockar skiten ur vem som helst! Innan det var dags för hemfärd passade vi på att pimpa bilen lite mer. Efter vägen blev det dock dags för sandra att leka bilmekaniker. Jag fixar allt! Kan ju säga att jag är förjävla bra. Nu är jag hemma och ska fräscha upp mig och tagga jobb ikväll. På lördag rullar bilen mot Vebomark igen för ännu en awesome kväll, jag är sjuukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0