Jaja..

Har kommit in i värsta träningsfreakilet nu! I lördags körde vi ett grymt pass.
Som mina ben forfarande känner av. Häärligt.
Efteråt så gick vi trötta och svettiga till olles och njöt av god mat och en öl:)

Söndagen bestod av Bingolotto sen for jag och Tobbe på bio och såg Jägarna!:)

Igår hade jag och Ricke en heldag på gymmet. Sjukt duktiga var vi! Helt slutkörd!
Sen for jag förbi sjuklingen Henke, vi såg Ensam mamma söker och drack te.
Skulle egentligen dit ikväll också men kom på det nyss:/

När Henke frisknat till ska vi börja va ute och springa! 
Måste hinna tjuvträna lite mer känner jag! 

Nu ska jag ta en lång och skön dusch, sen gosa in mig i täcket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0