Här händer det saker direkt man öppnar käften!:P

Älskar mina kortpass-onsdagar! 06.45-12, hur skönt pass är inte det?:)
Efter det har jag hunnit med en prommis, gym och varit på solbacken med syster!
Det är synd om henne idag, hon är sjuk:( Jag börjar också känna att det är nåt som spökar i min hals!:/ Jag har inte tid med att vara sjuk! Nu blir det att knapra piller! 

Fick just reda på en sak, dom gör bara mormorsaft på sommaren. Därför det inte finns att köpa på vintern, konstigt och DUMT! Men har aldrig tänkt på det! 

Nu ska jag duscha, göra kvällsfika sen slå på en film!
Och imorgon har jag sovmorgon, skönt:) <3



Kommentarer
Postat av: jens

meen vafaan de e ju därför det är slut!! :(

2011-09-29 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0