Det bästa med ikeaglas är att man kan syla dom! /markus thylin

Igår blev en lite oväntad öldag. Jag & Adam skulle hitta på nåt, han kommer hit törstig som faen och vi hamnar slutligen på olles för att släcka törsten med ett gäng öl.
När det stängde drog vi vidare till mackis och shottade lite och adam slutade på toan, haha.

Idag har jag legat i Adams soffa och sett på kanal 1. Nu for han till sin daddy och skulle äta, jag dissade, kände att jag inte orkar vara så trevlig idag:/
Jag borde inte må såhär.. Jag borde vara pigg vid det här laget.

Ska stoppa i mig nå mat och se nåt vettigt. Sen får vi se om jag orkar pallra mig över till Adam&Markus för filmkväll sen. Lät som det skulle visas nåt värdelöst så jag kanske skiter i det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0