Vafan hände? :O

Alltså jag förstår det som inte riktigt än. Men jag har nu 2 stoora sköldpaddor som husdjur, jag har ingen aning om hur detta kunde gå till, hahahahah! Sitter fortfarande och skrattar åt det här:) Men på söndagar kan tydligen vad som helst hända. En väldigt lyckad söndag idag!;) Trodde först att det var två små pluttiga söta sköldisar vi skulle hämta. Men när vi kommer dit så står det två stora hinkar där, dom rymdes tydligen inte i en hink:O Blev livrädd och förskräckt när jag såg dom. Men höll minen stenhårt, tog mina små barn och gick! Alltså dom här biffiga brorsorna kan ju för tusiken bli asgamla, så dom kommer förmodligen leva längre än mig:O Om nu inte Nisse & Henke hinner ta livet av dom innan dess. 
Dom fick nämligen vara barnvakter idag när jag var och jobbade. Dom hade övervägt flera gånger att ta livet av dom plus att dom höll på ge dom ström stackarna! Men dom levde när jag kom hem, och dom hade fixat och stylat akvariet och varit superduktiga! Tack för hjälpen grabbar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0