Tandläkaren 07.10

Började dagen fint med en långsittning hos tandläkaren. Skulle lagas ett hål, prövade först utan bedövning men det gick inte så fick ta bedövning iaf. nu har jag ont i käkarna efter att legat och gapat ända tills nu, förmodligen kommer jag ha träningsverk efter att ha legat och spänt mig hela tiden också.
Toksmörjer läppsyl(?) nu, sjukt torra läppar man får..
Hungrig är jag också. Men känns inge roligt att äta när min mun är bedövad:/

Idag är det löning, gud ändå så efterlängtat. Jag vill bara bränna pengar nuuu! Ska sätta mig och kika på internet om jag kan klicka hem nå snyggt! :) 

Haha, Denny ringde nu! Han hade hoppats få väcka mig och höra min ljuva morgonstämma. Men icket, här svarade jag snabbt och glatt:) Han blev helt ställd och det första han frågade var om jag var full? Har varit vaken sen kl 6 och är ledig, nåt var galet tyckte han! ;)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0