Känner lugnet!

Jag älskar att jag har börjat känna lugn och ro, jag har börjat läsa. jag har alltid haft lite problem med att läsa. Innan jag läst färdigt en sida har jag somnat, och måste läsa om allt sen. Men igår läste jag 2 kapitel, och det gick riktigt bra. Har som aldrig heller tagit mig tid att lägga mig och läsa. Känns som det finns viktigare saker att göra. Men känner att det är rätt skönt att lägga sig och läsa:) Hoppas det håller i sig ett tag! :) jag saknar verkligen min hängstol nu. Ge mig en ny! Då är du min idol resten av mitt liv! Den var fruktansvärt skön! Har letat efter dom, men dom finns ingenstans:( bara dom som ser ut som "stolar" ungefär, som sittdynor som hänger. En sån vill jag inte ha. Jag vill ha som en hängmatta fast mindre. Dom finns att beställa på nätet, men tyckte dom var lite för dyra där!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0