8/11

Adam ringde nu och hade jättebra nyheter! :)
Blev jätteglad nu! :) 

Snart är det dags för den där jäkla rättegången också.
Suck. Det här känns inte bra.


Helvete vilken depp-period jag haft. Det är inte ens vinter än och jag är så less på att det är kallt nu. Det är tammefan mörkt HELA tiden. Jag har ingen ork till nånting. Allt känns jobbigt och tråkigt. Jag vill ha sol & värme NU! SNÄLLA! 




Också saknar jag denna pingla tokmycket!
Jag längtar efter att ligga på en filt och dricka vin med henne!



FAST mest av allt vill jag göra om denna kvällen med bruttan!
OJOJ så taggad jag är på en repris!



..eller jag vill göra om hela den helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0