11-11-24

Nu har jag äntligen skickat iväg dom nya papperen till Jocke. Också ska jag ta och framkalla lite bilder till han. Men först måste jag till Tobb3 och ta massa kort från hans dator. Också måste jag gå igenom alla USA bilder och framkalla dom och göra ett fotoalbum. Sen har jag inte gjort klart midsommaralbumet upptäckte jag sist vi kollade igenom kort. Så det ska också fixas:)
Snart kommer det hit nå snubbar och kollar ventilationen typ, eller vad det nu var dom skulle göra, det var nån koll som inte var gjord än. 
Ska laga lite lunch nu, sen måste jag gå och köpa blomjord och plantera om lite blommor, har fått fruktansvärt gröna fingrar på sista tiden;)



Dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0