SG, dom bästa<3

I lördags drog jag, Tobbe & Matte till Umeå till våra kära vänner Jocke, André, Malou & Simon! Mysfest vid elden. Sen hamnade vi helt plötsligt på en fest ute nånstans på ett ställe med konstigt namn. Det fanns en bar och en badtunna och fin utsikt. Lovely! jag vägrade sluta bada. men klockan 8 på morgonen var vi tvungna att ge upp och gå och lägga oss. 
När vi vaknar och klättrar ner från loftet ligger en Henke på soffan. Han vaknar och frågar hur vi tog oss dit? Puckot trodde att han var hemma. Sen drar han världens sämsta skämt. Ägaren/Bartendern styr upp käk och några drinkar. Vi letar åt alla våra kläder som var utspridda överallt. Sen kommer stefan och hämtar oss och vi styr mot stan där det är demonstration. Efter tacobuffe och helium sätter vi oss vid älven och äter en mjukglass. Sen tar vi bussen tillbaka till firman och slappar lite ute i solen:)

Tyvärr så pallade inte min kropp med trycket och jag har nu åkt på en förkylning. Men jag knaprar piller så det är nog bra imorrn, förhoppningsvis;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0