Hej igen sverige

Har nu kommit hem från USA. Har varit en helt fantastisk upplevelse det här. Grymt, är det enda jag kan säga!:) kom hem 22.30 på onsdagkväll. Jocke kom och hämta mig på falmark:) Hem och försöka sova, gick väl inte alltför bra, för mig var ju klockan typ 1 på dagen. Nu var man tillbaka till det riktiga livet & vardagen. Upp 06.00 och iväg och jobba. suck. Efter jobbet for jag och massa grabbar och spelade kubb, sen blev det chips å dipp hos Jocke. sen fick jag äntligen gå och sova:) På lördagen fyllde jag år:) Styrde upp middag i stackgrönnan, och sen kubb å spel. Men det blev tyvärr lite för mycket vin för mig för jag minns inget efter middagen. Tack för alla fina presenter <3 På söndagmorgon när jag vaknade fattade jag ingenting? Visste inte vad som hänt eller vars jag var. Vi steg upp 05.30, blandade några groggar så man piggnade till igen. Sen kom Tumtum & Dizel och hämtade mig, vi for och käkade hotellfrukost sen for vi till lekparken så Dizel skulle få leka av sig. Men istället blev det Johan, haha. Kl 16.00 kom familjen och vi firade min födelsedag + morsdag. Och dom fick se alla 1000 bilder från L.A, Vegas & Grand Canyon.
Igår var det filmkväll hemma hos Tobb3. Men Joel & Matte bara gnällde. Och jag sov.
Idag vaknade jag 14.30 :O Det var riktigt länge sen jag sov så här länge. Hela dan är ju förstörd. Steg upp direkt iaf, åt äggmackor, Rickard kom och hämtade mig och vi for och köpte en soffa. Och jag köpte mig en till OnePiece:) Nu ska jag gå över till Jocke. 
Återkommer med uppdatering från USAresan och en massa bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0