Jocke har klippt sig 3 gånger denna helg. Nu är det slut hår! Nu är det borta! Och nu har han en tatuering i huvudet!

Jag älskar att vi kommer till Anton, ca 11 på lördagmorgon. Frågar om han ska ha en öl. Svaret är nej. Han dricker vin. Hahha alltså älska killen! Sitter själv hemma en lördagmorgon och har svept i sig en vinare och sett lyxfällan!

Jag älskar att vi far på söder idag och ska tanka. Tobbe stannar just utanför shell. Stirrar, och frågar mig om jag ser nån bensinpump? Eeeh ja, du tittar på dom nu! Det finns massor här! Alltså vad hände? haha. Sen så snor gubbjäveln pumpen för han! :)

Jag älskar att jag är tillsammans med Alexander! Men känner vi likadant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0