Hej, längesen!

Riktigt längesen man kikade in här. Det är full rulle fortfarande. Hinner knappt ta hand om mig själv.
Men roligt har jag! :) Imorgon kommer Jocke & André hem till skell:) Blir förmodligen myskväll med grabbarna, sällskapsspel och en jäkla massa dippar antar jag!:P


Alltså kan knappt tro att det sant, det går liksom inte att fatta riktigt. Om en månad så åker jag till Californien! Hur coolt är inte det? :) L.A, fota Hollywoodskylten, gå längs rodeo drive, fota stjärnorna, grand canyon, spela bort pengar i Vegas, å massa annat häftigt. Ska köra bil genom 3 delstater! Åh herregud, jag längtar så in i bomben! Jag har fan resfeber nu! GOSH! :) 

Kort uppdate. Hörs sen!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0