Joel, varför satt vi inte i en av bilarna?^^

Min kära vän Viktor är äntligen hemma. Efter att jag kletat ner han med glasyr så helt plötsligt kändes det som han aldrig varit borta. Nu är allt som vanligt igen.

Idag for jag, Josse, Karlsson & Jocke och kikade på balen. Vi hade ju faktiskt planer på att gå på balen i år, men så blev inte fallet. Vi får satsa på nästa år istället:P Hahahahahaha

Fan också, på dåligt humör blev man nu också. Snart dags att trampa verkar det som. Min kropp börjar bete sig konstigt. Förlåt för att det går ut över er grabbz! <3
Är nog bäst om jag stannar hemma själv nu. Trevligast för alla.

Imorrn äre kortdag på jobbe. Hur härligt som helst. Får vara ute och steka hela dan, najs:)
Så ring imorrn om ni har nå kuliga aktiviteter;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0