Min festivalvecka!:)

ONSDAG
Först gled vi gummibåt i älven! :)
Sen blev det skejt i hamn. Sen blev det ut på festivalen och härja i ett öltält. Jag och Jocke hade ett vad att aldrig släppa varandra, ALDRIG! Vi skulle alltid hålla i varandra! MEN, när en vän behöver lite hjälp, så måste vi tyvärr avbryta! Alltså vilken bruuuud! Hahahahaha

Sen drog vi efterfest och Adam skulle köra till Göteborg kl 6 på morgonen.
Men istället tog kartan med öl slut och det blev gris på balkongen!;)

Och Jocke köpte en ny keps! PÅ MYRORNA, FÖR 50 KRONOR! VÄRSTA KAPET!

har tyvärr bara bilder sen skelleftehamn!










TORSDAG
Då vare dags för båtglidning igen:)
Jag var tyvärr tvungen att hoppa i land tidigare för att jag skulle följa som respektive på Kippes firmafest!:) 











Efter ett tag så dumpade vi gänget och drog vidare på egen hand:)





FREDAG
Vi styrde förfest hemma hos mig:)















Nu fick jag finbesök så jag tar lördagen sen! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0