"Stackare, har du också råkat ut för lat?"

Jag steg upp 05.45, HELT I ONÖDAN!!
Jag började visst jobba 16.00, fan.

Har iaf varit vaken sen dess, och inte har man då fått nåt gjort,
väldigt konstigt dehär..
Inte ens det där telefonsamtalet jag lovade att jag skulle ringa:/
..jag gör det imorrn, LOVAR!:P

Men jag är ju inte 100% än så då får man bara ligga och slappa och GÖRA INGENTING:)


Igår var jag hemma från jobbet, jäkla sjukdom!
En vacker dag ska jag lära mig!

Har smittat Viktor nu också (påstår han), så nu ligger han död och vill ha presenter!



Kommentarer
Postat av: molly

Hoppas du ger han några också, ryktet säger att du fick en av han ?

2011-01-06 @ 00:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0