Onsdag

Idag efter middan drog jag till Jocke och spelade tvspel:)
Jag hade ett enormt godissug, och efter lite tjat fick jag med mig grabbarna på karamelltåget!
Efter att Tobb3 vek in årorna så gick vi till Olearys för att kolla läget.
Jocke var som vanligt törstig. 
Hann även gå igenom några nya regler och massa nya äventyr och annat tjoller
angående SundayGroup. Jag älskar vårat söndagsgänghäng!
Vi är ju bara för sköna alltså!:)

Nu ska jag lägga mig och somna till nån film. Imorgon är jag ledig och ska försöka hinna uträtta massa saker. Tror jag ska ställa väckarn ganska tidigt så jag hinner med allt. Ska nog skriva en lista också, som jag får bocka av imorgon, man känner sig genast som en mycket bättre människa när man ser på papper hur mycket saker man egentligen har hunnit med att göra. Nä gott folk. Sov gott nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0