Jag garvar läppen av mig!

Åkte ner till Stockholm i måndags efter jobbet!
For hem till Josse och hade mys med henne:)

I Tisdags anlände Ida & Camilla, och vi bestämde oss för att fara på kryssning på kvällen!
Båten gick 19.30 från Värtahamnen.
Eftersom Ida ej hade åldern inne så blev detta en ren chansning att vi skulle få oss med,
men det gick strålande! Började med att svepa 3 whiskey, sen var vi igång.
Inhandlade en vagn med drickbart för kvällen.
Efter lite hytthäng blev det ut och testa alla barer!



I kareokebaren mötte vi våra kära vänner, Dan, Tim, Fredriksson & Philip
som vi spenderade kvällen med!


















IdolJuryn; Laila Bagge (Ida), Andreas Carlsson (Drygjävel), Anders Bagge (Tommy)












Jag hann somna lite här och var! Men dom hittade alltid åt mig:)

Dagen efter gick vi till taxfreen för att få lite uppfräschning,
men det blev rena mardrömmen för Ida som råkade komma åt Opiumet!

Sen mötte vi upp alla goa grabbar för häng och förfriska minnet av gårkvällen!
blev några öl innan det var dags att kliva av båten.



Senare på kvällen kom killarna till oss, vi hade först inte planerat att dricka,
eftersom nyårs var dagen efter (trodde vi), och vi ville ju vara någorlunda pigga då:)
Hade ju taggat "nyårs imorrn" hela dagen! Och när vi kommer till Josse och jag återigen,
TAGGA NYÅRS IMORRN,
får Josse oss att förstå att det är i övermorgon!
Haha, men det blev ju bra, för då planerade vi utgång med killarna,
Men eftersom klockan blev mycket och vi hade ju trevligt bara vi
så tog vi beslutet att stanna hemma hos Josse!
Som inte alla vara eniga om?:O

På morgonen blev det härligt bakishäng:)
Sen blev det shoppingdag på schemat, som avslutades med en hemsk frisörvistelse!
Josse är klar före mig, går förbi mig och säger att hon går ut och väntar.
När jag är färdig med mitt förjävliga hår ringer Ida, DU MÅSTE RINGA JOSSE, HON GRINAR!
Jag drar på mig mössan och springer till första mcdonalds jag ser, där inne står Josse i kön och grinar och beställer glass. Vi går hem och klagar och är arga & sura! 
Varför kom vi på den dumma idén att klippa oss?!
Vi ville ju bara bli nyårsfina...
Istället satt vi där, dagen före nyårs med världens fulaste hår!!
Vi förtjänade champagne, punkt!
Joana kom senare på kvällen:)

På fredagmorgon blev det snabbt ut på stan och leta peruker!
Men ingen föll mig i smaken.. Så jag var tvungen att leva med detta den kvällen!

Nyårsmiddagen som vi lagade!
(eller vi, kanske jag inte skulle säga, jag rörde ihop såsen, sen gjorde Josse allt annat) :)

Förrätt;
Gratinerad hummer

Varmrätt;
Oxfilé, hemmagjord potatisgratäng och kantarellstuvning
Sparris & vitlökssmör!

Eftrerrätt;
Plättar med glass & hallon!

Superdupergod middag!:)
Vickan förlåt!;)

Senare under kvällen dök de upp lite folk, vi for senare vidare till Viktor, 
men tyvärr hann vi inte fram i tid, och var tvungen
att fira tolvslaget utanför en tunnelbanestation i Blatteberg! :)
Väl inne på festen möttes vi av Hawaiistämning:)
Josse vek in årorna ganska tidigt och sov bort hela natten:)



























TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!:)

Har träffat så mycket sköna människor under den här veckan:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0