Pappa Jocke, Pappa Tobbe, Pappa Sandra!

Tobbe är numera hemmafru! Ganska roligt:) 
Jag har varit på jobbet och slitit medans han varit hemma och städat och lagat mat!
I Fredags hade vi skitmysigt, käkade tacos å hade det underbart!:)
Lördagen slutade inte alls som vi hade tänkt oss.

Planen!
15.30 Sandra slutar jobba. Hämta familjen Viklund.

16.00 Hämta dator hos Benn3

16.30 Stackgrönnan. Hämta vindunk, tvätt. Vara social 10 min, max!

17.30 Maten står på bordet.

18.15 Irish coffe

18.30 Avsked familjen Viklund

18.35 Spa stund för Sandra med uppvacktning. (Tobbe powernap)

20.00 Förfesten startar..

23.30 Morgan & Jacke tar täten!


Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. 
17.30 satt vi fortfarande i stackgrönnan hos tobbes föräldrar och var sociala och inte hade vi hämtat familjen viklund också hade vi glömt hämta datorn. Bra?
Fort hem, planen spricker ännu mer. Jag måste skita i min spa stund som jag väntat på hur länge som helst, hade ju förberett med champagne, jordgubbar och ett nytt bubbelskum.. Lite sne jag blev!
Men allt för att gruppen ska kunna träffas. 
Familjen viklund anländer kring 7 med en rejäl spya. 
Vi äter. Sen fortsätter spykalaset. Och det slutar med att Isolde får bada. Sandra ännu mer sne. Inga rena kläder kvar. Lindar om Isolde i en handduk, in med den nedspydda bilbarnstolen och alla spykläder i bilen och åker till Jocke. Eftersom datorn är på villovägar så får vi roa oss själva, som vi är rätt så duktiga på.
Isolde somnar. Jag sprättar min skumpa. Får för oss att överraska våran nyfunna vän, men det blev en fail.
Jävligt kasst. 

Sen idag då, jag har jobbat  13,5 timme. Då passar grabbarna på att ha grabbmyskväll, 3 chipspåsar, 14 dippar, cola, morgan, rosevin, öl, ölkorv och kärleksfilm. <3
När jag kommer hem sitter dom jättegulligt i soffan i mörkret, jag frågar om dom haft mysigt, och dom svarar samtidigt i samma tonläge, umgåtts för mycket? 
Vi spånar på nya idéer, eller var det spårar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0