Tuffe!

Har just kommit hem från våra favoritföräldrar Pappa Mats & Mamma Veronica!
Film och kladdkaka! <3
Hahah, sjukt, det fanns en katt i huset! Varför har jag inte sett den?
Vi har varit där varje dag nu hela förra veckan typ och jag har missat katten.
Idag satt han i hallen. Men när jag höll i den så blev alfons skogstokig!

Idag har vi varit samlade alla tre, jag tycker om när Jocke är i skell och jobbar:)
Idag har vi varit och handlat tillsammans. Sen lagade Tobbe mat åt oss.
Korv & mackisar och en öl till maten:) 
Men det var en skum lättöl, varför blev vi lulliga?

Nu ska jag gå och lägga mig och få min skönhetssömn.
Imorgon väntar nya äventyr! :)
Jobb, sen ska jag och tobbe ut å vandra.
Sen blire kanske stackgrönnan som vanligt?:) Glömde ju det vi skulle hämta idag ju.. 

Gonatt, puss!

(fan, min tandborste är inte hemma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0