Okej, nu kör vi! Jag är så hyper, kommer jag kunna sova?

..sniffade nåt skumt, kan det ha varit det? :O

16 timmars jobb idag är nu färdigt, först där, sist därifrån;) 
Sen for jag förbi Jocke&Tobbe och såg soolsidan med dom och åt lite godis och planerade lite, eller dom hade planerat redan, och jag var inte fullt lika överens med dom.. 
Men hur som helst kommer det bli grymt!;) LOVE LIFE!
Äh, nu ska jag ta och slutföra min packning, som om inte en trunk, och 4 påsar räcker? :O
Jag är förövrigt en påstjej, jag packar alltid i påsar, men denna gång letade jag fram en stor väska, men den räckte tydligen inte, så det blev påsar iaf, hade tänkt se lite anständig ut nu när jag skulle bort, istället för att komma med ett gäng icakassar å se ut som värsta slusket. Äh skitsamma! Jag älskar mina påsar sådeså. 
Ett gäng öl, solglasögon, varma kläder är ju det viktigaste, fattar inte varför det tog så stor plats..
Haha, måste bara berätta. Jag hade förövrigt nästan punka, oops. Står och skrapar rutan nu när jag ska hem, och Tobbe blir helt till sig. Så det är bara att he sig iväg på macken, och där var det då en jäkla köbildning till pumpen, men inte var det för den, nää det var nog korven, sen är dom dryga när jag undrar om dom skulle kunna flytta på sig.suck
Nä nu måste jag verkligen tvätta mitt hår sen sova, ska upp om 5 timmar. Då bär det av till fjällen!!!
YEEEY, tagga livet!!;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad kul vars bär det av?:)

2011-02-04 @ 01:00:34
Postat av: legenden!

haha, du måste ju köpa med dig lite raketpulver till fjällen!



2011-02-04 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0