I wish I could keep you much longer.

Efter jobbet igår skulle vi som sagt ha myskväll med chirre & dirre.
Men det blir ju aldrig som man tänkt sig riktigt:P Jag garvar läppen av mig!
Ikväll skulle vi göra ett nytt försök. Men vi tänkte att vi kunde dricka ett glas vin till maten, åker till bolaget och kommer ut med en vinare + en karta öl. Vad hände?
Nu ska jag duscha och snygga till mig. Sen ska jag & Jocke lära TÅbbe att bo själv, hushållssysslor som att tvätta och laga mat å sådär. Letade tvättstugan idag, men den är spårlöst försvunnen? Någon som bor på moröhöjden på Ica kan väl ringa och berätta vars tvättstugan är, vore hjärtligt tacksam!

En saga om en kille som heter Jocke låser ut sig. klockan är två på natten. Sitter i kalsonger i trapphuset till klockan sju på morgonen. Fattar fortfarande inte varför han inte hade byxor på sig. Aja, på morgonen ser han att det är nån och tränar på hälsostudion så han springer över dit i Kallingar och ber om att få låna telefonen.

punktsluthejdå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0