Borgafjäll i ditt hjärta, nu även i mitt!<3

Jag har haft en sjukt rolig helg i Borgafjäll och träffat sjukt härliga människor! Jag saknar alla jättemycket! Det var så trist att fara hem idag. Ikväll var det nämligen dags för personalfest, och det hade varit så himla kul att stanna och vara med ikväll, men tyvärr så jobbar man imorrn.
Men självklart ska vi dit igen!:)

Jag älskar smskonversationen som urartade, umekillarna med städsvårigheter, aspergerssnubben, vattnet på spat, utomhusjacuzzin, randomkillen som kom in och lirade pingis med oss som även körde av vägen sen också, kärleksbrevet, afterskin, racerbilen, pistmaskinen, alla underbara människor, ripan, swärds pappa, och sist men inte minst Lollo som drog oss dit och har varit en superbra lillmamma och servat oss dygnet runt! Love you!;)

ALLTSÅ det har varit helt klockrent!!;)

Jag är helt slut nu, började köra klockan 2. Kom hem ungefär halv 8 ikväll, då for jag och hämtade Tobbe sen for vi på Olles och träffade gruppen. Riktigt trevlig träff idag, idag hade vi barhäng med världens bästa servitör.
Sen drog vi till Jocke och såg film, men alla blev lite slitna så vi sket i att se färdigt och kastade in handduken.
Nu ska jag hoppa isäng, tillbaka till verkligheten nudå!
Gonatt folket!

Kommentarer
Postat av: Unnsan

HAhah bästa helgen <3



2011-02-07 @ 18:04:39
URL: http://unnlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0