Tackar för denna helg!

Det har varit en otroligt lång och supernice helg! :) I Fredags var jag Tobbe, Zimant, Unn & Rickard på Kriti och lyxade på med gokäk. Sen prövade man på Bishops för första gången. Varför har vi aldrig hunnit ta oss dit tidigare? Lördagen började lite segt men det förändrades snabbt! Jag styrde upp inbakad fläskfilé och bjöd gänget på middag. Och även välkomstdrink som skulle sätta fart i oss alla. Och det gjorde den. Efter halva drinken började Henke svamla om varför folk inte bygger hus på taken, det var ju typ den bästa idén?! Nisse pallade inte, så jag ställde upp och svepte hans med, sen tror jag nämligen att det for ner en till:O Och sisådär 17 koppar kaffe, så man var precis lagomt hypad när Emma styrde upp kvällens dans! :) Vi skulle nämligen se hockey också var planen för kvällen. Men det gick ju som det gick. Efter maten skyndade vi till olearys och hann iaf se sista perioden. 

Och imorse ringde Tobbes mamma och väckte mig och bjöd hem mig till dom på pepparkaksbak med hela familjen Lundgren! :) Gud så himla roligt, jag längtar jättemycket! :) Kommer bli jättemysigt, dom är ju faktiskt helt underbara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0