Fullspäckat schema

Full rulle. Jobb, lilla julafton hos Pappa, sen gym. Imorgon är det också fullbokat. Jobb, julmat med jobbet, Jennifer, lilla julafton hos Viktoria&Matilda. På torsdag är det julbak som gäller, sen kvällsjobb. Fredag, fixa & städa, förmodligen fixa nån julklapp som är glömd? och jobb! Faan, det var nå mer jag skulle göra, men Vad? Det var nåt viktigt har jag för mig.. Josse kommer hem, hoppas på att få se henne då för hon åker ner till sthlm igen redan dagen efter jul:( Måste klämma in ett besök på bolaget och lagra upp glögg!! Lär ju gå åt några liter eftersom det kommer en riktig glöggälskare på julafton! 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen få min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0