Färdigt.

Rättegången är över.. eller ja för min del. 7e dagen idag. Några dagar kvar. Sen är det färdigt. Fyfan, suttit på tinget i 2,5 timme idag. Jag kunde inte äta, så jag for dit på tom mage. Var tvungen att möta 2 av killarna utanför. Dom blängde, pekade, spottade och skrek jävla fitta. Smart att inte ha några vakter där ute? Men som tur var fanns världens gulligaste åklagare där sen. Nu är detta över, nu kan man pusta ut, eller? Min mage är fortfarande orolig! :/ Dom går fria och kommer kanske att stöta på dom. Men han är bara våldsam mot poliser, annars är han bara jävligt otrevlig, det var ju skönt att höra? :O Så jag kan vara lugn! Inte skulle jag vilja möta den där killen när man går hem ensam! Dags att gå och köpa pepparspray kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0