Casper&Teodor<3

Nu har mina barn flyttat hemifrån:( Känns både och. Dom lämnade ett enormt tomrum efter sig! Samtidigt som det känns rätt skönt, behöver platsen nu när alla kakor och cupcakes ska fram på julen! 
Men har redan planer på ett nytt djur. En katt blire denna gång, den omtalade tjockisen Elvis! Synd bara att han flyttade till nytt hem idag:/ Men om jag har tur och han inte trivs så kommer han till moi! :)

Nu börjar det vara rätt mycket paket under granen! :) Det är så fint! Jag trivs jättebra och känner att det är hemtrevligt! Synd att dom ska öppnas på lördag, skulle gärna ha kvar dom där ett tag till;)

Imorgon måste jag börja städa och röjja upp här! Dessutom får jag finbesök och dagen präglas av julbak och dekorering av cupcakes! Som sedan avslutas med jobb!

Haha, jag har ringt och avbokat våra nyårsplaner nu! Nu är det ändrade planer. Och jag känner att det här kommer bli en grym nyårs. Bättre att ta det där en annan gång, faktiskt. 
Måste sätta oss ner nån dag och planera allt som ska köpas och fixas. Funny!:)

Nu måste jag sova, fast först ett avsnitt Svensson svensson, annars går det tammefan inte sova! Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0