Allt är fixat! :)

Sitter och mumsar på en cupcake och dricker en Pina Colada! :) Hade tyvärr glömt köpa rom, men hittade lite gin i barskåpet så tog det istället;) Om ca en timme är det julafton! Imorgonbitti ska jag bara myysa på dagen! Dola och fixa här hemma och tokspela julmusik! Sen bär det av till Josse. Sen ska jag & Rickard tomta! Det kommer bli grymt!:) Jag vann lottningen och kommer kanske därmed ha lite extra roligt;) Kläder och andra nödvändigheter är kirrade! Jag har haft det där dagenförejulaftonpirret i magen idag:) Hoppas bara att jag kommer kunna hålla mig från att garva ihjäl mig! Senare på kvällen möts eliten hemma hos mig för att dricka goda drickor, spela sällskapsspel och ha riktigt mysigt tillsammans! :) Jag längtar, kan det inte bli julafton nuu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0