Blickar tillbaka!:)


Gammalt minne från kära Borgafjäll<3


"Helgen har iaf spenderats uppe i borgafjäll hos bästa lollo.. fy vad roligt det var, jag älskar borgafjäll!!
natten mot fredag sova jag inte många minuter, när jag senare plockade upp sandra som packade bilen full 
sen var vi på väg:D
ett eller flera påkörda renar, bäst musik, sandras korvmacka, mark och skog, roffes rökta lax, roger pontare, lollos mirakel medicin som skapade husdjur i min hals, spa, det godaste vattnet, torskämnet som spred sig, aspergerkillen, pingis, han som körde av vägen, massa skoterfolk, afterski på trappen med solglasögon, kärleksdikten, pistmaskin, spel, principkillen, tobbe som kände kokvinnan, sandras lammkött, flera trasiga sängar och mycket mer.. Sen självklart lollo :D"

Kommentarer
Postat av: Unnsan

Bästa <3

2011-08-08 @ 17:30:43
URL: http://unnlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0