"man kan inte ha magsjuka i vuxen ålder"

Gårdagen rockade jag och tjejerna Piteå, steg upp astidigt för att nån trodde det var miljarder mil dit. Men då hann vi med en kafferast i Byske också:) Trevlig dag, och självklart gjorde man sig några fynd:)
När jag kom hem for jag direkt till Jocke, chillade ute i solen medans Isolde skulle bli skateproffs.
Sen kom Tobb3 och hämtade oss, vi skulle fara och handla mat, men bommar korgen vid ingången och det förstörde allt. Går ut från maxi utan mat. Hem. Chillar på balkongen ett tag, sen kommer vi överens om att det blir tacos. Går ner på Ica, denna gång klarade vi av att handla.
Styr ihop käk, sen droppar Anton förbi och joinar matbordet. Emil likaså. På grund av lathet så delade alla tallrikar. sen lirade vi "Vem vill bli miljonär"! Jätteroligt spel som jag fyndade igår för ynka 15 riksdaler! VÄRT!
Anton kastar in handduken och lämnar plejset snabbt, men lämnade tydliga spår utanför lägenheten!
Sen blev det helt plötsligt korvfest! 16 grabbar och jag. fast jag var väl ingen tjej?
På en sekund byts alla killar ut mot tjejer. Sen är alla borta och kvar sitter kärnan:) Styr mot stan och Olles, men hinner tyvärr inte gå in för att det pratas alldeles för mycket.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0