Det finns så mycket man borde göra

..alla nödvändiga saker. Suck. Jag måste verkligen städa. det ser förjävligt ut. Men jag har ingen motivation alls till det. Får låtsas att nån ska komma på besök typ jättesnart, då brukar man ju kunna röjja upp rätt snabbt:P

Också finns det massa platser och människor som måste måste måste besökas i sommar. Jag ska göra allt jag kan för att få ihop det här. Hälsa på kusinerna i Gävle, storebror och familj i Göteborg (man kanske kan försöka styra ihop så att storasyster kommer dit samtidigt skulle va otroligt najs), Josse i Göteborg, Josse i stockholm och Jennifer i barca. Detta ska väl inte vara så svårt att få gjort? SthlmJosse tar vi ju när vi åker till öland i sommar! Då stannar vi hos henne en stund och kramar ihjäl henne! Så det är det enda inbokade än så länge! 


Nä om man ska ta å göra ett ryck! har slängt i mig lunch nu, ska bara vila maten sen blire sandra&lisse-tajm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det blev lisseklaga på att ah ont i fötternatime och matprat :D Men det var kul :D Vi har ju alltid så mycket att prata, om bajs i fötterna till choklad :D Haha!

2011-04-27 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0