Veckan som gått

Höjdpunkten den här veckan var Onsdag såklart:P
Linus kom hit, blev skridskor, mat, vin å massa mys:)




Torsdagen bestod av familjeråd, sen blev det trevligt syskonhäng med vin och bondespelet.
Sen gick vi ut och såg hockeyn, och Buhr följde med:D
Kvällen avslutades inte allt för bra men men...


Fredag blev det tjejmys med Joana:D
trevligt trevligt:D

Och igår efter jobbet for jag till Joana där man blev bjuden på middag
och sen massa annat gott! :D
Sen skjutsade jag grabbarna till sjungande.
Också for jag och Viktor hem till mig och såg Toy Story 3 och drack ett glas vin:D


Nu har man jobbat, besökt gymmet hahaha men det blev en jävligt snabb sväng, totalt opeppad idag
Nu ska jag duscha äta en macka och sen blir det bowling, yeeeeeey;P


Kommentarer
Postat av: frida

skaffat kille?:;)

2010-11-26 @ 09:44:12
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0