Pet i magen och nerfisning

Hemma efter ännu en trevlig helg i Piteå:D

Drog dit vid halv 4 i lördags, for å käkade middag sen till Becca å sminka å fixa
sen drog vi till Pelle där det blev dans och ryska posten:P

Sen utgång på Kalles! Sen for jag, Martin och Thomas hem till Thomas och spelade chicago:)
Jag skrattade så att jag hade så fruktansvärt ont i magen!
Haha, Thomas petade Martin i magen så han föll av stolen och la av en brakskit i farten!
Också experimenterade vi med cyklopet och snorkeln:D


När vi vaknade imorse gick jag, Thomas och Martin och käkade hotellfrukost,
sen for jag till Becca, hämtade alla grejer, sen till Pelle och blåsa och säga hejdå.

Svängde förbi Dollar store å köpte nå onödigt.

Pappa bjöd på middag idag, chili con carne, den bästa:D

Sen kom rickard hit och det var väl tänkt att vi skulle fara och träna,
men han hittade ölen och började dricka. 
(Nu låter det som att det var hans fel att det inte blev nån träning, men det var jag som inte orkade:/
Också blev det en trevlig sightseeing ikväll:D

Jag har inte orkar lägga in bilderna sen helgen, gör det imorrn eller nåt
Nu ska jag duscha sen sova, imorrn är det jobb!

Kyss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0