Mys på hög nivå!

Idag har jag jobbat 6.45-15.30. Sen for jag på gymmet, helt själv, jävligt trist!
Sen for jag förbi Ica och köpte hårfärg, hade tänkt färga håret ikväll om jag har lite att göra:D
Också gick jag på Clas Ohlsson och köpte en skarvsladd och en stjärna till min julgran!
Jag fattar inte, hade jag varken stjärna eller ljus i granen förra julen? Haha
Tydligen, för jag hittade då ingenting i källaren..

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att potatisarna ska bli färdiga,
idag blir det sill och potatis och ägg, mumma!




Det är hemtrevligt med frukt;)



En bild på min ofärdiga gran! :)
Lite ljus och massa julklappar under fattas;)




Kommentarer
Postat av: mamma

Woow ... Vad fint du har

2010-11-25 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0