Helgen

I Fredags for jag och Rickard och gymmade efter jobbet, slutade sedan med att vi satt i träningskläder och svettiga på Olearys och drack öl! :)
Lördagen blev det jobb sen drog jag, Henke, Buhr, Joana, Giga och Sandro på hockey! :)
Sen blev det käk och vidare till Rasmus, sen All star:)
När jag och Viktor gick hem fick vi pepparkakor av Buhr, tack snälla:) Men jag tyckte att det luktade blodpudding, hm?
Efter jobbet idag var jag ganska trött så la mig på soffan för att vila en stund, men vaknade klockan 21 och hade missat min extramammas födelsedagsfika:( Då blev jag mindre glad.
Och potatisarna var helt förstörda...
Gick över till Andreas, vi for på Krysset och snackade lite med Lisette, sen flängde vi runt stan för att hitta en kladdkaka!
Jag borde egentligen sova nu, för jag ska träffa Rickard och Viktor på gymmet kl 10.00.
Men eftersom min powernap blev några timmar så är jag inte så trött..
Ska lägga mig och se 2 1/2 män nu och göra mitt bästa för att somna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0