Ensam mamma..


Jag har stått på torget och stekt hamburgare idag!:)


En man kollar jättemycket och säger till slut, fan vad jag känner igen dig, men vars ifrån?
Jag känner också igen honom, som fan! Men kan inte koppla. Jag hatar när man känner igen en människa men inte kan koppla varifrån, och att vi båda kände likadant, haha:)
Han frågade om jag gick i samma klass som hans döttrar.
Jag måste ju ta det som en komplimang att jag ser ung ut;)

Till slut drog jag en vild gissning på att han var förmodligen en kund på Sybbe.
Då klickade det för honom; JAAA, jag brukar beställa Loka Citron.
DÅ klickade det för mig, JAA, du har en röd bil! Kycklingsallad, visst?!:)
Så då var det problemet löst..


Nu sitter jag här med min läsk, ofräsh och luktar grillrök,
och sådär lagomt snorig efter att grinat till Ensam mamma söker..
Har nu sagt gonatt till Linus
och jag ska hoppa in i duschen nu och stå där lääänge:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0