Lördag

Igår var jag och fotade mig på Aurum, alla hade bara sagt negativa saker om det där, så jag hade ju inte höga förväntningar precis. Men det var ju skitskoj! :)
.
Sen blev det middag på Olearys.
.
Hem och dricka lite öl med Unn och Rebecca. Drog ut på Calles. Där träffade jag Mimmi och gänget, vi bestämde oss för att sjunga, men när vi hade velat färdigt och bestämt låt så körde dom sista låten och det sket sig med våran skönsång, men det kanske var lika bra? :)
.
Sen drog vi vidare på Old williams, där jag träffade Viktoria, som jag aldrig har träffat ute tidigare, haha, det var roligt:)
.
Idag har jag jobbat 14.30-22. Otroligt seg kväll:S Skulle ju släcka ner butiken mellan 20.30-21.30.
Och klockan 21.10 hör jag bara "Saaaaandra!! Tänker du inte på miljön!!!!" Faaan, jag hade glömt släcka!
Jag, Emma och Viktor hade helt glömt bort det, tur att Challe kom in och upptäckte det:)
Gick då genast och släckte, myspys i butiken. Så vi hade släckt tills vi stängde, vi körde våran egen timma:)
Klockan 22 kommer vakten in och stannar upp. Då står vi alla samlade i spelet och babblar.
Ingen i kassan, inga kunder, alldeles mörkt, han trodde han hade kommit försent!
Men vi var ju så upptagna. halv tio så var vi så uttråkade, nästan inga kunder alls. Så vi tänkte att vi skulle hitta på nåt skoj. Hittade på en lek. Men den utvecklades och nu ska vi istället köra den när vi är lediga!
Det här kommer bli ball! Vi blev hur taggade som helst, haha! :)
.
Nu ska jag lägga mig och se en film och bara ta det huur lugnt som helst. Skönt:)
Upp och jobba imorgon, också ska ju den där jäkla klockan ställas om så man får sova en timme mindre:(
.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0