Fortsätter att bygga

Inte färdig än. Men nu har det krånglat rejält. Jag köpte en sängram, men nu har jag liksom inga bräder att ligga på, hm. Jag kommer ju bara falla igenom. Måste fixa detta på nåt sätt.
Va förbi på jysk idag, dom har inne mitt bord så ska ta och fara och hämta det snart. Vill ha det imorgon!
Får se om nån snäll själ hjälper mig hem med det :D
Men snart börjar det likna grejer här:) Snart är hela byrån färdig och jag har börjat pynta här hemma, bytt lite gardiner å så, snart trivs jag:)
Det jag behöver nu är en tavla, vet precis vilken jag vill ha. Jag måste ha den! Eller jag vill ha 2, måste ha båda:)
Också behöver jag tapeter.
.
Nu ska jag bygga ihop ännu en låda sen ska jag fika lite och duscha. Sen måste jag bädda på soffan inatt för att min säng står upp mot väggen. Jaja, det går nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e duktig som klarar allt de där själv helt utan hjälp av någon vänlig själ!!

2010-03-11 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0