Can you help us with the spännband?

Jaa, utländskan fungerade jättebra!
.
Jag och Josse drog iväg på en roadtrip till Ikea idag. Blev mycket shopping. Och lite skor på skopunkten såklart.
Och på vägen hem så for vi förbi på donken där vi hetsåt på 2 minuter ungefär.
Hade tänkt lägga in en bild då Josse trycker i sig sin tredje hamburgare efter att han i kassan skrattat åt henne, men jag hittade inte sladden till mobilen.
Eftersom vi hade så mycket saker så hämtade vi upp Ante, Leo och Robin så dom fick hjälpa oss att bära upp allt.
Och nu har jag börjar bygga, byggde ihop min tavla. Också började jag på min pall, men efter att ha skruvat dit första pinnen upptäcker jag att det blev fel, gör om. Skruvar in 4 pinnar, och upptäcker att jag har satt dom åt fel håll, skruvade om alla så nu sitter dom på rätt plats (hoppas jag) men nu ger jag upp. Jag är trött, kanske därför allt går åt helvete med byggarbetet. Fortsätter imorgon istället. Och då är det ju dags för dom stoora grejerna också.
.
Imorgon ska jag även hinna med att luncha med mamma, röjja lite här, för jag kan inte gå på golvet. Sen på kvällen är det dags för smyckesparty hos Josse. Också måste jag köpa tapeterna och kolla om matbord!
.
Nu blire 2½ män tills jag somnar, och det lär inte ta lång tid!
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0