Jahapp

Jaha, då var festivalen över!


Torsdag; Personalfest!







Också visade det sig att tim också var på gården! Han hör ju nästan till Ica? :)

Sen blev det ut på festivalen, där alla splittrades! 





Fredag
Lugn kväll med ett glas vin och Josse:)



LÖRDAG! OCH JOSSES FÖDELSEDAG! :)

Ida kom till mig vid 2, tog oss ett glas eller två. Gick ner och träffade Pojjan och käkade lite.
Ida for hem och duschade. Josse kom!
Vi gick ut och satte oss på gården. Henke och hans kompis kom.

Ida kom tillbaka men var sedan tvungen att fara hem igen under kvällen för att diska! :)

Sen rullade folk in. En del kom själva och en del fick poliseskort!

Det blev en lyckad kväll med mycket skratt, shots, cyklande, karuseller och magdans!















Vid halv 5 tog vi taxi 200 meter, och hade efterfest nummer 2.

Leo kissade i kattlådan, och vi var på jakt efter en glassgubbe.
Fast kom på andra tankar och gick hem och hämtade bikinin för att vi skulle bada.

Men jag vet inte vad som hände, det blev ett långt telefonsamtal och alla somnade!


SÖNDAG

Efter att vi hade sovit 3-4 timmar klev vi upp! Gick ner å åt, åt lite mer..
Sen blev det deg.
Och några böter fick mina vänner att gå när jag sov, minns det svagt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0