Söndag

Igår hade vi personalfest! Mycket trevligt! :) Blev 14 stycken. Satt hemma hos mig först och drack en öl, sen begav vi oss till Olearys för middag och hockey. Jag fick en present av Lorentz å Mange för att jag hade styrt upp detta :) En liten nalle jättegullig! :)
Alla satsade pengar på matchen men ingen hade rätt så vi skulle spela på nå annat å tänkte dra in storpotten!
Sen for vi och bowlade, och då blev det tillökning på lite folk. Jag kom näst sist, inte så oväntat. Men Viktor kom sist och hans klot var för det mesta i rännan. Men han var mer intresserad av att dansa och springa omkring. Också hade vi prisutdelning, Mange hade fixat å trixat. bra gjort! :)
Sen utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0