Finaste Josse!

Josse ringer när jag är på jobbet och är exalterad. DU MÅSTE LÄSA MIN BLOGG! :)
Och nu har jag läst. Så otroligt fint skrivet av dig! :)
Jag vill bara ha tillbaka det där lyckoruset som jag fick när vi satt i iscar och bompade låten. Då kände jag mig så glad, för första gången på länge..
Jag har förövrigt fått 2 nya vänner:) Blev bjuden på 3 rätters igår. Ostbricka, frukt och räkor till förätt. Jättegod potatis, nästan som bakad potatis, och jättejättegod fläskfilé med vitlök och vin. Och till efterätt, äppelkaka med vaniljsås, kaffe och en calvados. Första gången jag drack det, Beck dricker det ju hela tiden! :)
Efter en lång pratstund så tröttnade Josse och lämnade mig. Men hon kom tillbaka, och då hade jag inget val. Då fick jag inte stanna, nu var jag tvungen följa med, haha!
Hade jättetrevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0