Vem fan vare som bet?

Igår var det personalfest med Sybbegänget på Leos! grymt skoj!
5 kamp, enormt spännande! Kommer ihåg att vårat lag kom 2:a, eller hittade jag på det nu?
Av det jag kan minnas så sög vi, men äsch, kan ha varit lite fusk också, vem vet:P
Sen kom fyllelejonet fram och dundrade över cyklar å grejer! mohahhahahhihhihhaha

Jag & Joana startade hemma hos mig, tjejfix och spelade in en låt!
Sjukt snygga rapbrudar! 

Hade tänkt slänga in nå bilder från gårkvällen, men vars fan är kameran? :O


Jobbat idag!
"Jag känner mig på topp idag!"
"Jag är så förbannat snygg idag alltså! Ska vi mysa lite?"
"Har du en madrass, ska vi köra ikväll då?" :P
SNYGGT SANDRA! SCHNYYYYYGGGGT!


Äsch, nu kör jag en raggardusch sen drar jag till Jocke
och lirar lite biljard, sen blir det middag på Olearys:)
Kan även bli att det ska slinka ner en eller annan öl för jag fyller nämligen år idag! :)
Nu kör vi grabbar! Ska ringa Tobbe, nu får han ta och pallra sig hit!!
SES PÅ OLLES IKVÄLL DÅ FÖR ETT SJUHELVETS BRAKKALAS! YEEEEEEEY!:P


Kommentarer
Postat av: legenden !

du ligger dock som en sten i min soffa! Nu rockar jag sängen!

2010-12-20 @ 01:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0